Wiaty przystankowe Sylt – TopArchitektura.pl

SYLT – ŁUKOWA Wiata przystankowa SYLT nadaje się do zastosowania zarówno w wielki aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata bez oszalowań bocznych. – STRUKTURA rurki kwadratowe stalowe 80×80 – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych półkole aluminiowe zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Lerins – TopArchitektura.pl

LERINS – ŁUKOWA Wiata przystankowa LERINS nadaje się do zastosowania zarówno w wielki aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata w wersji z gablotą “2000” i oszalowaniem bocznym. – STRUKTURA: rurki kwadratowe stalowe 80×80 – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych półkole aluminiowe Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Malta – TopArchitektura.pl

MALTA – ŁUKOWA Wiata przystankowa MALTA nadaje się do zastosowania zarówno w wielki aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata w wersji z dwoma bocznymi oszalowaniami. – STRUKTURA: rurki kwadratowe stalowe 80×80 – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych półkole aluminiowe zadaszenie przezroczyste Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Oleron – TopArchitektura.pl

OLERON – ŁUKOWA Wiata przystankowa OLERON nadaje się do zastosowania zarówno w wielki aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata w wersji z jednym oszalowaniem bocznym. – STRUKTURA: rurki kwadratowe stalowe 80×80 – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych półkole aluminiowe zadaszenie przezroczyste Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Var – TopArchitektura.pl

VAR – PROVINCE Wiata przystankowa VAR nadaje się do zastosowania zarówno w wielki aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata posiada gablotę informacyjną podświetlaną na stojaku i oszalowanie boczne. – STRUKTURA: rurki okrągłe ø76 spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium 5 ozdobnych gałek do wyboru – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Tarn – TopArchitektura.pl

TARN – PROVINCE Wiata przystankowa TARN nadaje się do zastosowania zarówno w wielkich aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata posiada gablotę “2000” i oszalowanie boczne – STRUKTURA: rurki okrągłe ø76 spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium 5 ozdobnych gałek do wyboru – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Neste – TopArchitektura.pl

NESTE – PROVINCE Wiata przystankowa NESTE nadaje się do zastosowania zarówno w wielkich aglomeracjach jak i na wsiach. Wiata bez oszalowania bocznego. – STRUKTURA: rurki okrągłe ø76 spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium 5 ozdobnych gałek do wyboru – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Adour – TopArchitektura.pl

ADOUR – PROVINCE Wiata przystankowa ADOUR nadaje się do zastosowania zarówno w wielki aglomeracjach jak i na wsiach. Posiada dwa boczne oszalowania. – STRUKTURA: rurki okrągłe ø76 spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium 5 ozdobnych gałek do wyboru – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i Dowiedz się więcej

Wiaty przystankowe Durance – TopArchitektura.pl

DURANCE – PROVINCE Wiata przystankowa DURANCE nadaje się do zastosowania zarówno w wielkich aglomeracjach jak i na wsiach. Posiada jedno oszalowanie boczne. – STRUKTURA: rurki okrągłe ø76 spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium 5 ozdobnych gałek do wyboru – ZADASZENIE: konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i Dowiedz się więcej

Zadaszone przejścia dla pieszych – TopArchitektura.pl

ZADASZONE PRZEJŚCIE Zadaszone przejścia dla pieszych to nowatorskie rozwiązanie pozwalające połączyć strefy przemysłowe. Opcjonalnie do wyboru wiata chodnikowa ze ścianami bocznymi bądź bez. Oszalowania boczne pozwolą ochronić przed warunkami atmosferycznymi: wiatrem, zacinającym deszcze. Zadaszone przejście dla pieszych sprawdza się przy budynkach szkolnych, administracyjnych, jak również w firmach łącząc dwa budynki. Dowiedz się więcej