Wiaty przystankowe

Producent wiat przystankowych TopGroup

Przystanek autobusowy – wizytówka zarówno miast, jak i wsi. Proponujemy szeroki wybór nowoczesnych wiat z naszej oferty. Dostępne wiaty autobusowe posiadają kilka opcji długości. Do wyboru na słupkach kwadratowych i okrągłych.

Zadaszenie wykonane najczęściej z poliwęglanu. Opcjonalnie wiata przystankowa może posiadać ściany boczne, czyli tzw. oszalowanie boczne bądź nie. Stworzona została możliwość zastąpienia w wiatach przystankowych ściany bocznej gablotą reklamową czy informacyjną, co uprzyjemni moment oczekiwania na autobus czy tramwaj.

Przystanki autobusowe zostały wyposażone w rozkłady jazdy – w zależności od modelu mogą to być ramki aluminiowe o grubości 30 mm. Oszklenie ramki to plexi odporne na uderzenia. Każda z ramek posiada zamek na dwa klucze.

Każdy przystanek autobusowy można uzupełnić o jedną z ławeczek z naszej oferty oraz kosze i kubły na śmieci.

Wiaty ze szkłem 5mm

Wiata ECO 1 przystankowa

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,55 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm z filtrem UV
  • wzdłuż zadaszenia zamontowane rynny odprowadzające wodę
  • ściany ze szkła hartowanego 5 mm lub z poliwęglanu komorowego o grubości 8 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • dopłata za komplet prefabrykowanych fundamentów punktowych
  • możliwość domówienia kosza na śmieci
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej
Długość:
  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)
Szerokość:
  • 1,55 m
Wysokość:
  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,55 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm z filtrem UV
  • wzdłuż zadaszenia zamontowane rynny odprowadzające wodę
  • ściany ze szkła hartowanego 5 mm lub z poliwęglanu komorowego o grubości 8 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • dopłata za komplet prefabrykowanych fundamentów punktowych
  • możliwość domówienia kosza na śmieci
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej

Długość:
  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)
Szerokość:
  • 1,55 m
Wysokość:
  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,55 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm
  • ściany ze szkła hartowanego 5 mm lub z poliwęglanu komorowego o grubości 8 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • dopłata za komplet prefabrykowanych fundamentów punktowych
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej, kosza na śmieci

Długość:
  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)
Szerokość:
  • 1,55 m
Wysokość:
  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,55 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm
  • ściany ze szkła hartowanego 5mm lub z poliwęglanu komorowego o grubości 8 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • dopłata za komplet prefabrykowanych fundamentów punktowych
  • możliwość domówienia kosza na śmieci
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej
Długość:
  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)
Szerokość:
  • 1,55 m
Wysokość:
  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 0,8 m, zadaszenie wystaje z przodu i z tyłu na ok. 20-30 cm
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm
  • ściany ze szkła hartowanego 5 mm lub z poliwęglanu komorowego o grubości 8 mm
  • dach wykonany z poliwęglanu komorowego dymnego o grubości 6 mm z filtrem UV
  • wzdłuż zadaszenia zamontowane są rynny odprowadzające wodę
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • możliwość domówienia kosza na śmieci
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej

Długość:

  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)

Szerokość:

  • 0,8 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 0,8 m, zadaszenie łącznie 1,5 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm
  • ściany wypełnione poliwęglanem komorowym o grubości 8 mm, lub szkłem hartowanym o grubości 5 mm
  • dach wykonany z poliwęglanu komorowego dymnego o grubości 6 mm z filtrem UV. Wzdłuż zadaszenia zamontowane są rynny odprowadzające wodę
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej, kosza na śmieci

Długość:

  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)

Szerokość:

  • 0,8 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,3 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm
  • ściany wypełnione poliwęglanem komorowym o grubości 8 mm, lub szkłem hartowanym o grubości 5 mm
  • dach wykonany z poliwęglanu komorowego dymnego o grubości 6 mm z filtrem UV
  • wzdłuż zadaszenia zamontowane są rynny odprowadzające wodę
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej, kosza na śmieci
  • możliwość domówienia panelu na górze z nazwą

Długość:

  • 2,65 m (2-modułowa)
  • 4,00 m (3-modułowa)
  • 5,30 m (4-modułowa)

Szerokość:

  • 1,3 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,56 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu litego
  • ściany ze szkła hartowanego 5 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • dopłata za pasy na dachu
  • dopłata za panel na górze z nazwą
  • możliwość zamówienia wiaty bez zabudowy przedniej
  • wiata bez ławki
  • możliwość domówienia kosza na śmieci

Długość:

  • 2,05 m (2-modułowa)
  • 2,30 m (3-modułowa)
  • 2,50 m (4-modułowa)
  • 2,94 m (5-modułowa)
  • 4,30 m (6-modułowa)
  • 5,00 m (7-modułowa)

Szerokość:

  • 1,56 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,4 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm
  • ściany ze szkła hartowanego 6 mm lub z poliwęglanu komorowego 8 mm
  • możliwość wyceny 6 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka
  • malowane wg palety RAL
  • dopłata za komplet prefabrykowanych fundamentów punktowych
  • możliwość domówienia kosza na śmieci

Długość:

  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,35 m (4-modułowa)
  • 4,46 m (5-modułowa)

Szerokość:

  • 1,4 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,55 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach z poliwęglanu komorowego 6 mm z filtrem UV
  • wzdłuż zadaszenia zamontowane rynny odprowadzające wodę
  • ściany z poliwęglanu komorowego, za dopłatą: ze szkła hartowanego 5 mm lub z poliwęglanu litego o grubości 8 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka z tworzywa imitującego drewno
  • malowane wg palety RAL
  • dopłata za komplet prefabrykowanych fundamentów punktowych
  • możliwość domówienia kosza na śmieci
  • możliwość domówienia gablotki zamykanej

Długość:

  • 2,33 m (3-modułowa)
  • 3,08 m (4-modułowa)
  • 3,85 m (5-modułowa)
  • 4,56 m (6-modułowa)
  • 5,25 m (7-modułowa)
  • 6,05 m (8-modułowa)
  • 6,80 m (9-modułowa)

Szerokość:

  • 1,55 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Wiaty ze szkłem hartowanym 6 mm i 8mm

Charakterystyka:

  • konstrukcja stalowa (ocynkowana za dopłatą)
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,70 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,3 m
  • dach ze szkła hartowanego
  • ściana tylna ze szkła hartowanego o grubości 8 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka stalowa, siedzisko stalowe lub z listew imitujących drewno
  • malowane wg palety RAL
  • montaż wyłącznie na płycie betonowej wykonanej przez zamawiającego
  • dopłata za panel na górze z nazwą, pasy na dachu
  • możliwość domówienia kosza na śmieci zamontowanego na wiacie
  • możliwość domówienia gablotki reklamowej zamykanej 50×70 cm

Długość:

  • 2,82 m (2-modułowa)
  • 4,20 m (3-modułowa)
  • 5,66 m (4-modułowa)

Szerokość:

  • 1,70 m

Wysokość:

  • 2,3 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 0,96 m lub 1,35 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,5 m
  • dach z poliwęglanu komorowego
  • ściany ze szkła hartowanego, tył: 855×1920 mm, po bokach mogą byś te same szyby lub szersze 1250×1920 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka drewniana lub pojedyncze siedziska plastikowe
  • malowane wg palety RAL

Długość:

  • 2,75 m (3-modułowa)
  • 3,65 m (4-modułowa)
  • 4,55 m (5-modułowa)
  • 5,45 m (6-modułowa)
  • 6,35 m (7-modułowa)

Szerokość:

  • 0,96 m lub 1,35 m

Wysokość:

  • 2,5 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych zamkniętych
  • szerokość wiaty przystankowej: 0,96 m lub 1,35 m
  • wysokość wiaty przystankowej: 2,5 m
  • dach z poliwęglanu komorowego
  • ściany ze szkła hartowanego, tył: 1250×1920 mm, po bokach mogą być te same szyby lub węższe 855×1920 mm
  • ramka A4 na rozkład jazdy
  • ławka drewniana lub pojedyncze siedziska plastikowe
  • malowana wg palety RAL
  • możliwość domówienia gabloty reklamowej 120×180 cm jednostronnie otwierana niepodświetlana lub dwustronnie otwierana podświetlana
  • możliwość domówienia znaku informacyjnego, kosza

Długość:

  • 2,76 m (2-modułowa)
  • 4,11 m (3-modułowa)
  • 5,46 m (4-modułowa)
  • 6,81 m (5-modułowa)

Szerokość:

  • 0,96 m lub 1,35 m

Wysokość:

  • 2,5 m

Charakterystyka:

  • konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych
  • szerokość wiaty przystankowej: 1,45 m
  • dach ze szkła hartowanego bezpiecznego lub z poliwęglanu litego
  • ściany ze szkła hartowanego 8 mm
  • ławka drewniana typowa mocowana do konstrukcji wiaty
  • malowanie konstrukcji w kolorze wg RAL
  • do montażu wiaty wymagane są fundamenty punktowe wykonane wcześniej przez zamawiającego wg naszego szkicu

Długość:

  • 2,82 m (2-modułowa)
  • 4,19 m (3-modułowa)
  • 5,56 m (4-modułowa)

Szerokość:

  • 1,45 m

    Charakterystyka:

    • konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych
    • dach ze szkła hartowanego bezpiecznego lub z poliwęglanu litego
    • ściany ze szkła hartowanego 8 mm
    • ławka drewniana typowa mocowana do konstrukcji wiaty
    • malowanie konstrukcji w kolorze wg RAL
    • do montażu wiaty wymagane są fundamenty punktowe wykonane wcześniej przez zamawiającego wg naszego szkicu

    Długość:

    • 2,82 m (2-modułowa)
    • 4,19 m (3-modułowa)
    • 5,56 m (4-modułowa)

      Charakterystyka:

      • konstrukcja stalowa ocynkowana lub aluminiowa
      • szerokość wiaty przystankowej: 1,41 m
      • wysokość wiaty przystankowej: 2,4 m
      • dach i attyka z blachy stalowej ocynkowanej
      • szyby ze szkła hartowanego 8x1245x1920 mm
      • mocowanie szyb w uchwytach
      • wejście o szerokości 1,29 m w dowolnym miejscu wiaty
      • ławka drewniana
      • malowana proszkowe konstrukcji w kolorze wg palety RAL
      • możliwość wykonania wiat w innych wymiarach

      Długość:

      • 2,75 m (2-modułowa)
      • 4,10 m (3-modułowa)
      • 5,44 m (4-modułowa)
      • 6,79 m (5-modułowa)

      Szerokość:

      • 1,41 m

      Wysokość:

      • 2,4 m

      Charakterystyka:

      • słupki kwadratowe z rury stalowej na płytach mocujących
      • szerokość wiaty: 2,06 m
      • konstrukcja zadaszenia płaska
      • blacha trapezowa z attyką z blachy gładkiej
      • ściany ze szkła hartowanego

      Długość:

      • 3,04 m (2-modułowa)
      • 4,06 m (3-modułowa)
      • 5,08 m (4-modułowa)

      Szerokość:

      • 2,06 m

        Charakterystyka:

        • wymiary: 2860×1700
        • konstrukcja: stal malowana proszkowo na kolor RAL 7016
        • elementy drewniane: modrzew w kolorze naturalnym
        • dach wykonany ze szkła hartowanego
        • zakotwienie do fundamentu betonowego

        Wiaty Premium

        Charakterystyka:

        • dostępne dwie długości: 2500 mm lub 5000 mm
        • szerokość 1500 mm
        • wysokość pod zadaszeniem min. 2250 mm, max. 2390 mm
        • słupki kwadratowe stalowe 120 x 120 mm
        • brązowy poliwęglan 8 mm
        • ochrona przed promieniami UV
        • rama ze stali ocynkowanej ogniowo
        • ze szkła bezpiecznego 8 mm
        • tabliczka: wysokość 180 mm, szerokość 815 mm
        • blacha stalowa ocynkowana ogniowo
        • lakierowana w kolorze RAL 9006
        • rozkład jazdy 75 x 55 cm
        • rozkład jazdy grubość 30 mm
        • rozkład jazdy – aluminium anodowane
        • podświetlany kaseton; powierzchnia ekspozycyjna 1710 x 1160 mm
        • witryna “2000”; powierzchnia ekspozycyjna 1710 x 1200 mm
        • stal ocynkowana ogniowo i malowana wg naszej palety RAL
        • montaż bezpośrednio do podłoża
        bez bocznego oszalowanianr kat.z oszalowaniem bocznymnr kat.
        2500 mm5296502500 mm529651
        5000 mm5296605000 mm529661
        z gablotą informacyjną “2000”nr kat.z podświetlonym kasetonem informacyjnymnr kat.
        2500 mm5296522500 mm529653
        5000 mm5296625000 mm529663

        Charakterystyka:

        • długość 3000 mm
        • szerokość wiaty 1550 mm
        • wysokość wiaty 2450 mm
        • słupki stalowe 180 x 100 x 5 mm
        • pozioma belka stalowa 120 x 120 mm
        • zasadzenie z poliwęglanu o grubości 8 mm
        • ochrona przed promieniami UV
        • oszalowanie ze szkła bezpiecznego 8 mm
        • rozkład jazdy rozmiar 75 x 75 cm
        • rozkład jazdy grubość 30 mm
        • rozkład jazdy – aluminium anodowane
        • gablota informacyjna wymiary 1710 x 1200 mm
        • stal ocynkowana ogniowo i malowana wg naszej palety RAL
        • montaż bezpośrednio do podłoża
        Opcjenr kat.
        3000 mm bez bocznego oszalowania306710
        3000 mm z dwoma bocznymi oszalowaniami306711
        3000 mm z gablotą “2000” z lewej strony i oszalowaniem bocznym prawym306712

        Charakterystyka:

        • długość wiaty 2500 mm lub 5000 mm
        • szerokość wiaty 1600 mm
        • wysokość pod zadaszeniem min. 2275 mm, max. 2480 mm
        • kwadratowe słupki stalowe 80 x 80 mm na płytach
        • płyty z poliwęglanu komorowego o grubości 10 mm
        • ochrona przed promieniami UV
        • rura ze stali ocynkowanej ogniowo 60 x 60 mm
        • oszalowanie ze szkła bezpiecznego 8 mm
        • system zaciskowy Zamak
        • wykończenie szczotkowane
        • rozkład jazdy wymiary 75 x 55 cm
        • grubość 30 mm
        • aluminium anodowane
        • gablota informacyjna podświetlany kaseton; powierzchnia ekspozycyjna 1710 x 1160 mm
        • witryna “2000”; powierzchnia ekspozycyjna 1710 x 1200 mm
        • wykończenie stal ocynkowana ogniowo
        • malowana wg palety RAL
        • montaż na płytach
        bez oszalowania bocznegonr kat.
        2500 mm529238
        5000 mm529239
        z pojedynczym oszalowaniem bocznymnr kat.z dwoma oszalowaniami bocznyminr kat.
        2500 mm5292402500 mm529242
        5000 mm5292415000 mm529243
        z gablotą “2000” i oszalowaniem bocznymnr kat.z podświetlanym kasetonem i oszalowaniem bocznymnr kat.
        2500 mm5292462500 mm529230
        5000 mm5292475000 mm529231

        Wiaty z okrągłymi słupkami

        Charakterystyka:

        • rurki okrągłe ø76
        • spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium
        • 5 ozdobnych gałek do wyboru
        • zadaszenie – konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • oszalowanie – szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • rozkład jazdy – ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        DługośćCITYAGORAKULAFORUMINOX
        2500 mm529220529221529222529223529224
        5000 mm529225529226529227529228529229

        Charakterystyka:

        • rurki okrągłe ø76
        • spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium
        • 5 ozdobnych gałek do wyboru
        • zadaszenie – konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • oszalowanie  – szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • rozkład jazdy – ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        DługośćCITYAGORAKULAFORUMINOX
        2500 mm529300529302529304529287529327
        5000 mm529301529303529305529288529422

        Charakterystyka:

        • rurki okrągłe ø76
        • spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium
        • 5 ozdobnych gałek do wyboru
        • zadaszenie – konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • oszalowanie – szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • rozkład jazdy – ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        DługośćCITYAGORAKULAFORUMINOX
        2500 mm529310529312529314529289529423
        5000 mm529311529313529315529290529424

        Charakterystyka:

        • rurki okrągłe ø76
        • spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium
        • 5 ozdobnych gałek do wyboru
        • zadaszenie – konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • oszalowanie – szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • gablota dwustronna
        • ramka aluminiowa 75 mm
        • narożniki zaokrąglone z odlewu aluminium
        • podnoszone drzwi, wymienne w przypadku uszkodzeń bez demontażu gabloty
        • szkło bezpieczne o grubości 4 mm
        • 2 zamki na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • wymiar pow. ogłoszeniowej: wys. 1710 mm; szer. 1200 mm
        • rozkład jazdy – ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        DługośćCITYAGORAKULAFORUMINOX
        2500 mm529330529332529334529293529383
        5000 mm529331529333529335529294529384

        Charakterystyka:

        • rurki okrągłe ø76
        • spojenia dekoracyjne i podstawy odlane z aluminium
        • 5 ozdobnych gałek do wyboru
        • zadaszenie – konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • oszalowanie – szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • gablota informacyjna różni się od tradycyjnej gabloty tym, że zawiera przegrodę wewnętrzną, będącą statywem afiszu, zainstalowaną 20 mm od szyby
        • dwustronna
        • ramka aluminiowa 150 mm
        • narożniki zaokrąglone z odlewu aluminium
        • podnoszone drzwi, wymienne w przypadku uszkodzeń bez demontażu gabloty
        • szkło bezpieczne o grubości 4 mm
        • 2 zamki na 2 klucze
        • statyw afiszu: białe plexi, do którego można przyczepiać afisz 3 mm
        • wymiar pow. ogłoszeniowej: wys. 1710; szer. 1160 (znormalizowana pow. afiszu tj. z drukarni)
        • rozkład jazdy – ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        DługośćCITYAGORAKULAFORUMINOX
        2500 mm529350529352529354529298529396
        5000 mm529351529353529355529299529397

        Wiaty ze słupkami kwadratowymi

        Charakterystyka:

        • rurki kwadratowe stalowe 80×80
        • konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        Długośćnr kat.
        2500 mm529208
        5000 mm529209

        Charakterystyka:

        • rurki kwadratowe stalowe 80×80
        • konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        Długośćnr kat.
        2500 mm529308
        5000 mm529309

        Charakterystyka:

        • rurki kwadratowe stalowe 80×80
        • konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        Długośćnr kat.
        2500 mm529318
        5000 mm529319

        Charakterystyka:

        • rurki kwadratowe stalowe 80×80
        • konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • gablota dwustronna
        • ramka aluminiowa 75 mm
        • narożniki zaokrąglone z odlewu aluminium
        • podnoszone drzwi, wymienne w przypadku uszkodzeń bez demontażu gabloty
        • szkło bezpieczne o grubości 4 mm
        • 2 zamki na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • wymiar pow. ogłoszeniowej: wys. 1710; szer. 1200
        • rozkład – ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        Długośćnr kat.
        2500 mm529338
        5000 mm529339

        Charakterystyka:

        • rurki kwadratowe stalowe 80×80
        • konstrukcja z 2 rurek aluminiowych 40×60 , spojeń ozdobnych i 2 rynien aluminiowych
        • półkole aluminiowe
        • zadaszenie przezroczyste z poliwęglanu 6 mm z filtrem UV
        • oszalowanie – szkło bezpieczne: grubość 8 mm
        • zamocowane poprzez zaczepy ułatwiające wymianę oszalowania w razie zniszczenia
        • gablota informacyjna różni się od tradycyjnej gabloty tym, że zawiera przegrodę wewnętrzną, będącą statywem afiszu, zainstalowaną 20 mm od szyby
        • dwustronna
        • ramka aluminiowa 150 mm
        • narożniki zaokrąglone z odlewu aluminium
        • podnoszone drzwi, wymienne w przypadku uszkodzeń bez demontażu gabloty
        • szkło bezpieczne o grubości 4 mm
        • 2 zamki na 2 klucze
        • statyw afiszu: białe plexi, do którego można przyczepiać afisz 3 mm
        • wymiar pow. ogłoszeniowej: wys. 1710; szer. 1160 (znormalizowana pow. afiszu tj. z drukarni)
        • rozkład jazdy ramka aluminiowa 30 mm grubości
        • wymiary: 75×55
        • drzwi gabloty otwierane wymienne i odwracalne bez konieczności użycia narzędzi
        • oszklenie z pleksiglasu: 4 mm grubości
        • zamek na 2 klucze
        • spód z blachy ocynkowanej elektrolitycznie, polakierowanej na biało
        • Malowane wg palety RAL
        • dołączona instrukcja montażu
        Długośćnr kat.
        2500 mm529358
        5000 mm529359

        Wiaty Conviviale – nowa linia

        Charakterystyka:

        • długość wersji standardowej: 3000mm
        • moduły pośrednie 1000mm  każdy
        • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
        • głębokość wiaty: 1500mm
        • głębokość zadaszona: 1400mm
        • słupki z rurek stalowych 100x60mm
        • oszalowanie ze szkła bezpiecznego 8mm lub ze stali
        • zadaszenie rurki 40x40mm
        • odciągi z blachy 5mm
        • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
        • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
        • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
        • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
        • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża

        Opcjonalnie:

        • ławka
        • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
        • wewnętrzne oświetlenie LED
        • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
        • totem przystankowy
        • osłona przed wiatrem
        • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
        • flaga informacyjna
        Rodzaj oszalowanianr kat.
        szkło bezpieczne529360
        stal529435

        Charakterystyka:

        • długość wersji standardowej: 3000mm
        • moduły pośrednie 1000mm  każdy
        • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
        • głębokość wiaty: 1500mm
        • głębokość zadaszona: 1400mm
        • słupki z rurek stalowych 100x60mm
        • oszalowanie ze szkła bezpiecznego 8mm lub ze stali
        • zadaszenie rurki 40x40mm
        • odciągi z blachy 5mm
        • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
        • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
        • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
        • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
        • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża

        Opcjonalnie:

        •     ławka
        •     podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
        •     wewnętrzne oświetlenie LED
        •     zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
        •     totem przystankowy
        •     osłona przed wiatrem
        •     dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
        •     flaga informacyjna
        rodzaj oszalowanianr kat.
        szkło bezpieczne529361
        stal529436

        Charakterystyka:

        • długość wersji standardowej: 3000mm
        • moduły pośrednie 1000mm  każdy
        • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
        • głębokość wiaty: 1500mm
        • głębokość zadaszona: 1400mm
        • słupki z rurek stalowych 100x60mm
        • oszalowanie ze szkła bezpiecznego 8mm lub ze stali
        • zadaszenie rurki 40x40mm
        • odciągi z blachy 5mm
        • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
        • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
        • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
        • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
        • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża

        Opcjonalnie:

        • ławka
        • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
        • wewnętrzne oświetlenie LED
        • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
        • totem przystankowy
        • osłona przed wiatrem
        • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
        • flaga informacyjna
        Rodzaj oszalowanianr kat.
        szkło bezpieszne529368
        stal529437

        Charakterystyka:

        • długość wersji standardowej: 3000mm
        • moduły pośrednie 1000mm  każdy
        • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
        • głębokość wiaty: 1500mm
        • głębokość zadaszona: 1400mm
        • słupki z rurek stalowych 100x60mm
        • oszalowanie ze szkła bezpiecznego 8mm lub ze stali
        • zadaszenie rurki 40x40mm
        • odciągi z blachy 5mm
        • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
        • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
        • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
        • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
        • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża

        Opcjonalnie:

        • ławka
        • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
        • wewnętrzne oświetlenie LED
        • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
        • totem przystankowy
        • osłona przed wiatrem
        • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
        • flaga informacyjna
        Rodzaj oszalowanianr kat.
        szkło bezpieczne529362
        stal529438

        Charakterystyka:

        • długość wersji standardowej: 3000mm
        • moduły pośrednie 1000mm  każdy
        • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
        • głębokość wiaty: 1500mm
        • głębokość zadaszona: 1400mm
        • słupki z rurek stalowych 100x60mm
        • przeszklenie szkło bezpieczne 8mm
        • zadaszenie rurki 40x40mm
        • odciągi z blachy 5mm
        • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
        • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
        • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
        • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
        • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża
        • gablota informacyjna 2000 niepodświetlana (gablota dwustronna, rama aluminiowa gł. 75mm, mocowanie w wiacie, drzwi otwierane do góry wspomagane podnośnikami, szkło bezpieczne 4mm, powierzchnia ogłoszeniowa:1750x1200mm)

          Opcjonalnie:

          • ławka
          • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
          • wewnętrzne oświetlenie LED
          • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
          • totem przystankowy
          • osłona przed wiatrem
          • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
          • flaga informacyjna

          Charakterystyka:

          • długość wersji standardowej: 3000mm
          • moduły pośrednie 1000mm  każdy
          • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
          • głębokość wiaty: 1500mm
          • głębokość zadaszona: 1400mm
          • słupki z rurek stalowych 100x60mm
          • przeszklenie szkło bezpieczne 8mm
          • zadaszenie rurki 40x40mm
          • odciągi z blachy 5mm
          • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
          • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
          • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
          • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
          • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża
          • gablota informacyjna 2000 niepodświetlana (gablota dwustronna, rama aluminiowa gł. 75mm, mocowanie w wiacie, drzwi otwierane do góry wspomagane podnośnikami, szkło bezpieczne 4mm, powierzchnia ogłoszeniowa:1750x1200mm)

          Opcjonalnie:

          • ławka
          • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
          • wewnętrzne oświetlenie LED
          • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
          • totem przystankowy
          • osłona przed wiatrem
          • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
          • flaga informacyjna

          Charakterystyka:

          • długość wersji standardowej: 3000mm
          • moduły pośrednie 1000mm  każdy
          • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
          • głębokość wiaty: 1500mm
          • głębokość zadaszona: 1400mm
          • słupki z rurek stalowych 100x60mm
          • przeszklenie szkło bezpieczne 8mm
          • zadaszenie rurki 40x40mm
          • odciągi z blachy 5mm
          • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
          • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
          • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
          • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
          • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża
          • kaseton podświetlany:kaseton dwustronny, rama aluminiowa gł. 150mm, narożniki zaokrąglone z odlewu aluminium, drzwi otwierane do góry wspomagane podnośnikami, szyba szkło bezpieczne 4mm, zawiasy scalone, 2 zamki bezpieczeństwa, uszczelka, różni się od gabloty tym, że zawiera przegrodę wewnętrzną będącą statywem afiszu, zainstalowaną 20mm od szyby, widoczna powierzchnia afiszowa 1710x1160mm, wersja podświetlana: płaszczyzna do przyczepiania afisza z białego pleksi o gr. 3m, oświetlenie o dużej jasności 58watt każda z lamp, zgodnie z normami CE, zmiana afisza w ciągu 1 minuty).

          Opcjonalnie:

          • ławka
          • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
          • wewnętrzne oświetlenie LED
          • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
          • totem przystankowy
          • osłona przed wiatrem
          • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
          • flaga informacyjna

          Charakterystyka:

          • długość wersji standardowej: 3000mm
          • moduły pośrednie 1000mm  każdy
          • możliwość powiększenia przez zastosowanie dodatkowych modułów o długości 1000mm
          • głębokość wiaty: 1500mm
          • głębokość zadaszona: 1400mm
          • słupki z rurek stalowych 100x60mm
          • przeszklenie szkło bezpieczne 8mm
          • zadaszenie rurki 40x40mm
          • odciągi z blachy 5mm
          • przeszklenie zadaszenia PMMA przydymione 6mm, odporne na UV
          • gablota na rozkład jazdy 750x750mm (6A4) gł. 30mm z aluminium anodowanego
          • tabliczka oznaczająca przystanek wys.1620x900mm,blacha stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 9006
          • stal ocynkowana malowana wg naszej palety RAL i w kolorach satynowych Conviviale
          • montaż: bezpośrednie mocowanie do podłoża
          • kaseton podświetlany:kaseton dwustronny, rama aluminiowa gł. 150mm, narożniki zaokrąglone z odlewu aluminium, drzwi otwierane do góry wspomagane podnośnikami, szyba szkło bezpieczne 4mm, zawiasy scalone, 2 zamki bezpieczeństwa, uszczelka, różni się od gabloty tym, że zawiera przegrodę wewnętrzną będącą statywem afiszu, zainstalowaną 20mm od szyby, widoczna powierzchnia afiszowa 1710x1160mm, wersja podświetlana: płaszczyzna do przyczepiania afisza z białego pleksi o gr. 3m, oświetlenie o dużej jasności 58watt każda z lamp, zgodnie z normami CE, zmiana afisza w ciągu 1 minuty)

          Opcjonalnie:

          • ławka
          • podpórka do siedzenia (nie należy instalować ławki lub podpórki do siedzenia przy podświetlonym kasetonie lub przy gablocie 2000, aby nie blokować możliwości ich otwierania)
          • wewnętrzne oświetlenie LED
          • zasilanie elektryczną baterią słoneczną, zasilanie sieciowe 220V
          • totem przystankowy
          • osłona przed wiatrem
          • dodatkowa tabliczka z oznaczeniem przystanku
          • flaga informacyjna

          Wygodne i bezpieczne wiaty

          Czekanie może być wyczerpujące, szczególnie kiedy właśnie spóźniłeś się na autobus. Dobrze jest również, jeśli po ciężkim dniu w pracy możesz usiąść, czekając na przystanku autobusowym. Nie najlepsza pogoda, może zaskoczyć Cię w każdej chwili i całkowicie zepsuć Twój nastrój. Nie łatwo jest skrócić czas oczekiwania na przyjazd autobusu, ale można to oczekiwanie uprzyjemnić. Wiaty przystankowe w naszym sklepie, zapewniają mieszkańcom niezwykły komfort i ochronę przed deszczem. Jako producent stawiamy na pierwszym miejscu komfort, a także bezpieczeństwo, choć nie jest nam obce również wysokie poczucie estetyki, w naszych produktach.
          Najlepsze przystanki autobusowe to nie tylko takie, które doskonale wpiszą się w architekturę, ale przede wszystkim, takie, które służyć będą jako przyjemne i wygodne miejsce oczekiwania na transport.

          Różne formy wiat przystankowych

          Nie ma tylko jednego rodzaju wiat przystankowych, dzięki temu możliwe jest idealne dopasowanie produktu, do potrzeb, oczekiwań, a także możliwości i konkretnego miejsca. Jako producenci wiat przystankowych oferujemy produkty, które różnią się wielkością, konstrukcją czy materiałem wykonania. Ceny produktów są uzależnione w głównej mierze właśnie od wyboru konkretnego modelu przystanku autobusowego, a także indywidualnych ustaleń z klientem.
          Katalog wiat przystankowych obejmuje modele:

          • ze szkłem 5 mm lub 6-8 mm, klasyczne, zadaszone,
          • ze słupkami kwadratowymi oraz słupkami okrągłymi,
          • ze ściankami bocznymi, oraz bez,
          • o bardzo klasycznym wyglądzie, a także bardziej nowoczesne.

          Ponadto każdy oferowany przez nas przystanek autobusowy mogą Państwo uzupełnić o wybrane z naszej oferty kosze na śmieci.

          Materiały i konstrukcje wykonania przystanków autobusowych

          Toparchitektura to nowoczesny producent wiat przystankowych, stawiający na funkcjonalność, bezpieczeństwo i wygląd, dlatego też nasze nowoczesne przystanki autobusowe są wykonywane z najwyższej jakości elementów, najczęściej o stabilnej i wytrzymałej konstrukcji z profili stalowych, malowanych proszkowo. Ściany wiat przystankowych wypełnione są natomiast szkłem hartowanym, czy tzw. szkłem bezpiecznym. Dachy naszych produktów są wykonywane z odpornego, poliwęglanu, także z filtrem UV.
          W zależności od potrzeb klienta konstrukcje przystanków autobusowych posiadają trzy ściany, dwie, jedną lub w ogóle. Materiały są bezpieczne i certyfikowane, komfort i bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze!

          Wiaty ze szkłem 5mm
          Wiaty ze szkłem hartowanym 6 mm i 8mm

          Proponujemy następujące modele wiat przystankowych PREMIUM prosto od producenta:

          • Wiaty z okrągłymi słupkami
          • Wiaty Conviviale – Nowa Linia wiat przystankowych

          Przystanek autobusowy wizytówka miasta i wsi

          Przystanek autobusowy to także ważna część architektury, dlatego jego odpowiednie dopasowanie pod względem wizualnym jest jak najbardziej uzasadnione. Można śmiało stwierdzić, że wiaty przystankowe stanowią niemałą wizytówkę miasta, czy wsi. Umieszczane w wielu widocznych miejscach, zaraz przy drogach, mogą być nie tylko funkcjonalne, ale także po prostu ładne.

          Spośród naszych produktów mogą Państwo wybrać klasyczne wiaty, cieszące się dużą popularnością, jak model TAURI czy TAURI 1, czy nieco bardziej nowoczesne jak COBO lub UNICORN. Poszukując modelu idealnego do aglomeracji miejskich, ale także na wsiach, czy miejscowościach turystycznych, warto rozważyć eleganckie, a zarazem funkcjonalne przystanki autobusowe z okrągłymi słupkami, jak model Durance- Province.

          Jesteśmy producentem wiat oraz małej architektury miejskiej z wieloletnim doświadczeniem. Zrealizowaliśmy setki projektów w wielu miastach w Polsce. Nasze wiaty świetnie komponują się w różnego rodzaju zagospodarowaniu. Wykonane z materiałów najwyższej jakości spełniają swoje zadania przez wiele lat. Szkło hartowane o grubości 5 lub 8 mm jest bardzo wytrzymałym elementem wyposażenia. Mają Państwo także możliwość wyboru kształtu słupków: okrągłego bądź kwadratowego. Dodatkowym elementem wyposażenia może być też gablota informacyjna czy też kosz na śmieci. Cena jest uzależniona od rodzaju wiaty. W celu poznania cennika zapraszamy do kontaktu. Produkcja wiat odbywa się na zamówienie.

          Wiaty przystankowe CENA – ile kosztuje przystanek autobusowy?

          Cena wiaty zależna jest od wybranej kolekcji oraz indywidualnych ustaleń dotyczących jej wyposażenia. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego ceny są kwestią charakterystyczną każdego wyjątkowego projektu.

          Czynniki, które wpływają na cenę produktów to między innymi:

          • wybrany model
          • wymiary wiaty
          • kolor
          • transport
          • indywidualne ustalenia z klientem

          Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów oferty i cen.

          Opinie klientów o producencie TopGroup:

          Skorzystaliśmy z oferty producenta TopGroup w ramach wymiany wiat przystanków w naszym mieście. Oferta firmy okazałą się najbardziej dostosowana do naszych potrzeb. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowych przystanków w naszym mieście.

          Producent małej architektury

          Adam

          Warszawa

          Nowe przystanki autobusowe od firmy TopGroup wyglądają bardzo estetycznie. Dzięki nim nasze miasto wzbogaciło się o kolejne nowoczesne elementy architektury miejskiej. Nie bez przyczyny wybraliśmy ofertę Top Architektura. Zaważyła na tym cena i jakość produktów.

          Producent małej architektury

          Łukasz

          Kraków

          Nowoczesne wiaty autobusowe, które zakupiliśmy od TopGroup spełniają nasze założenia jakościowe i wizerunkowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

          Producent małej architektury

          Paweł

          Bytom

          Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z producentem wiat TopGroup w zakresie dostarczonej do nas wiaty. Długo zastanawialiśmy się nad wyborem firmy ale przekonała nas oferta indywidualnego podejścia do naszej firmy.

          Producent małej architektury

          Anna

          Łódź

          Naszą współpracę możemy opisać w samych superlatywach. Bardzo dobry kontakt i podejście do klienta.

          Producent małej architektury

          Daniel

          Poznań

          A jednak można tanio, dobrze i w przystępnej cenie. Modernizacja przystanków od firmy TopGroup się opłaca. Polecam!

          Producent małej architektury

          Ewa

          Świebodzice

          Oceniamy współpracę z producentem TopGroup na piątkę. Spełnili nasze oczekiwania chociaż jesteśmy bardzo wymagający. Wiaty miały być tanie ale solidnie wykonane i tak też się stało. Bardzo szeroki wybór asortymenty to zdecydowany plus firmy

          Producent małej architektury

          Wojtek

          Wrocław

          Możemy z całą pewnością polecić usługi firmyTopGroup. Zamówiliśmy u nich wiatę Tauri. Szybka realizacja, bardzo dobry kontakt i cena wyróżniająca się na tle konkurencji skłoniły nas do podpisania umowy

          Producent małej architektury

          Damian

          Śląsk

          Chcielibyśmy podziękować firmie TopGroup za kompleksowe podejście do klienta. Zamówione tanie wiaty przystankowe dotarły do nas w ekspresowym tempie dzięki czemu mogliśmy wymienić przystanki autobusowe na tanie i nowe.

          Producent małej architektury

          Łukasz

          Gdańsk

          Ocena 5/5. Pełen profesjonalizm, nowoczesne podejście, nowoczesne wiaty przystankowe spełniają nasze wymagania.

          Producent małej architektury

          Piotr

          Radom

          Oby więcej takich firm jak TopGroup. Warto było zamówić u nich wiatę ze szkłem hartowanym. Solidnie wykonany produkt, przystępny cennik, tanio, solidnie i na czas. Dzięki!

          Producent małej architektury

          Adam

          Mazowieckie

          Wzorowy kontakt i realizacja zamówienia przez firmę TopGroup. Tanie wiaty autobusowe od producenta zrealizowane w przystępnej cenie i najważniejsze dla nas w krótkim czasie.

          Producent małej architektury

          Dawid

          Wrocław

          Wiata na przystanek autobusowy bardzo szybko wyprodukowana i cena również bardzo dobra. Jesteśmy zadowoleni i pozdrawiamy.

          Producent małej architektury

          Łukasz

          Dolnośląskie

          Jestem bardzo zadowolony ze współpracy i zakupionej wiaty. Polecam tego producenta wiat.

          Producent małej architektury

          Bartosz

          Łódź

          Wiata autobusowa firmy TopGroup świetnie sprawdza się na co dzień. Produkt bez zarzutu.

          Producent małej architektury

          Adrian

          Mazowsze

          Przykłady realizacji wiat TOPGROUP

          Napisz do nas

           Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest TopGroup - Niemysłowice 154, 48-200 Prudnik

          Wiaty przystankowe

          Wiaty przystankowe to kluczowy element infrastruktury transportowej, który znacząco wpływa na komfort podróżnych. Ich głównym zadaniem jest zapewnienie ochrony przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, takimi jak deszcz, śnieg czy ostre słońce. W dzisiejszych czasach wiaty przystankowe nie tylko spełniają funkcję praktyczną, ale także estetyczną, często stając się integralną częścią architektury miejskiej. Dzięki różnorodnym projektom i materiałom, jak drewno, metal czy szkło, można je dostosować do charakteru otoczenia, co podnosi walory wizualne danego miejsca. Wiaty przystankowe są również miejscem, gdzie pasażerowie mogą znaleźć istotne informacje dotyczące rozkładów jazdy oraz tras komunikacyjnych. Nowoczesne rozwiązania, takie jak elektroniczne tablice informacyjne, zwiększają wygodę korzystania z transportu publicznego, oferując na bieżąco aktualne dane. Coraz większą popularnością cieszą się także wiaty zainstalowane na terenach wiejskich, gdzie stają się one centralnym punktem komunikacyjnym w społeczności. Zadbany przystanek z odpowiednią wiatą ma wpływ na postrzeganie transportu publicznego jako atrakcyjnej opcji podróżowania. Warto zwrócić uwagę, że przy odpowiedniej konserwacji i regularnym monitorowaniu stanu technicznego, wiaty te mogą służyć przez długie lata. Wspierają one nie tylko transport lokalny, ale również wpływają na ekologię, zachęcając do korzystania z autobusów zamiast prywatnych samochodów. Przemyślane projekty wiat przystankowych przyczyniają się więc do bardziej zrównoważonego rozwoju miast.

          Wiata przystankowa

          Wiata przystankowa to miejsce, które odgrywa kluczową rolę w systemie komunikacji miejskiej i wiejskiej. Stanowi ona nie tylko schronienie dla pasażerów, ale również punkt informacyjny, gdzie podróżni mogą zapoznać się z rozkładami jazdy, zmianami tras oraz innymi istotnymi informacjami. Wiaty przystankowe są projektowane z myślą o komforcie i bezpieczeństwie użytkowników, oferując miejsce do odpoczynku w oczekiwaniu na transport. Dzięki zastosowaniu różnorodnych materiałów, takich jak stal, drewno czy szkło, wiaty te stają się zarówno praktyczne, jak i estetyczne. Coraz częściej można zauważyć, że architekci projektują wiaty, które wkomponowują się w otoczenie, nadając mu nowoczesny charakter. Innowacyjne rozwiązania, takie jak energooszczędne oświetlenie LED czy zintegrowane ciągi komunikacyjne, wzmacniają funkcjonalność tych obiektów, a także przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa. Wiaty przystankowe są nie tylko elementem infrastruktury transportowej, ale także miejscami spotkań społecznych, które sprzyjają budowaniu relacji między mieszkańcami. Przy odpowiedniej konserwacji i regularnych przeglądach, wiaty mogą służyć przez wiele lat, a ich obecność w przestrzeni publicznej wpływa na pozytywne postrzeganie transportu zbiorowego. Ostatecznie, dobrze zaprojektowane i zadbane wiata przystankowa jest nie tylko funkcjonalnym rozwiązaniem, ale także elementem, który może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania komunikacją miejską wśród mieszkańców.

          Przystanek autobusowy cena

          Przystanek autobusowy cena to kluczowy temat dla wielu gmin oraz instytucji odpowiedzialnych za rozwój infrastruktury komunikacyjnej. Koszt zakupu oraz montażu przystanków autobusowych może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników. Przede wszystkim, ceny będą uzależnione od wybranego materiału, designu oraz dodatkowych funkcji, takich jak oświetlenie czy elektroniczne tablice informacyjne. Przystanki standardowe, wykonane z metalu i szkła, są zazwyczaj mniej kosztowne niż te o niestandardowych kształtach czy z dodatkowymi udogodnieniami. Ponadto, lokalizacja przystanku ma kluczowe znaczenie dla finalnej ceny. Budowa przystanku w rejonie o dużym natężeniu ruchu lub w miejscu wymagającym skomplikowanych robót ziemnych może znacząco zwiększyć koszty inwestycji. Warto również mieć na uwadze, że wyższa cena nie zawsze oznacza lepszą jakość – odpowiednio zaprojektowana, tańsza wiata przystankowa może spełniać wszystkie niezbędne wymagania. Analizując przystanek autobusowy cena, należy również uwzględnić koszty długoterminowe, takie jak konserwacja oraz ewentualne naprawy. Inwestycja w solidny i estetyczny przystanek może przyczynić się do poprawy jakości komunikacji w regionie, a co za tym idzie, zwiększenia komfortu podróżnych. Dlatego przed podjęciem decyzji warto dokładnie przeanalizować wszystkie dostępne opcje, aby znaleźć rozwiązanie optymalne zarówno pod względem kosztów, jak i jakości.

          Tanie wiaty przystankowe

          Tanie wiaty przystankowe to atrakcyjna opcja dla wielu gmin i instytucji, które potrzebują funkcjonalnych rozwiązań do infrastruktury transportowej, nie mając jednocześnie dużego budżetu. Wybór ekonomicznych wiat przystankowych nie oznacza rezygnacji z jakości. Na rynku dostępne są różnorodne modele, które potrafią zaspokoić podstawowe potrzeby pasażerów, oferując jednocześnie estetykę i trwałość. Tanie wiaty mogą być wykonane z materiałów takich jak stal ocynkowana, co zapewnia odporność na warunki atmosferyczne przy niskich kosztach produkcji. Dzięki prostym, minimalistycznym projektom można je łatwo dopasować do różnych typów przestrzeni, zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich. Oferowane modele często zawierają podstawowe udogodnienia, takie jak zintegrowane siedzenia czy strefy ochrony przed wiatrem, co zwiększa komfort oczekiwania na transport. Ważnym aspektem jest także łatwość montażu, co przekłada się na dodatkowe oszczędności w zakresie kosztów robocizny. W miarę rosnącej potrzeby efektywnego transportu publicznego, tanie wiaty przystankowe mogą stanowić krok w stronę poprawy dostępności komunikacyjnej. Takie rozwiązania sprzyjają zwiększeniu liczby pasażerów korzystających z transportu zbiorowego, co w dłuższej perspektywie przyczynia się do zmniejszenia natężenia ruchu. Wybierając tańsze wiaty przystankowe, gminy inwestują w funkcjonalność i estetykę, która korzystnie wpływa na wizerunek lokalnej społeczności.

          Wiata autobusowa

          Wiata autobusowa to istotny element infrastruktury komunikacyjnej, który zapewnia komfort podróżnym oczekującym na przyjazd środka transportu. Jej główną rolą jest ochrona pasażerów przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, takimi jak deszcz, śnieg czy mocne słońce, co wpływa na ich komfort podczas oczekiwania na autobus. Oprócz zabezpieczenia przed warunkami atmosferycznymi, wiata autobusowa pełni również funkcję estetyczną, stając się częścią miejskiego pejzażu. W dzisiejszych czasach wiaty autobusowe dostępne są w różnych stylach i rozmiarach, co pozwala na ich łatwe dopasowanie do lokalnych uwarunkowań architektonicznych. Projekty mogą obejmować nowoczesne rozwiązania, takie jak zintegrowane oświetlenie, elektroniczne wyświetlacze z informacjami o odjazdach oraz elementy zapewniające dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Dzięki temu, wiata autobusu staje się nie tylko funkcjonalnym, ale również innowacyjnym rozwiązaniem w przestrzeni publicznej. Odpowiednie umiejscowienie wiaty, w pobliżu kluczowych punktów komunikacyjnych oraz miejsc o dużym natężeniu ruchu, zwiększa jej użyteczność i zachęca mieszkańców do korzystania z transportu publicznego. Inwestycja w nowoczesne wiaty autobusowe przyczynia się do poprawy jakości życia w miastach, wspierając ideę zrównoważonego transportu. Kluczowym aspektem jest także regularna konserwacja i monitorowanie stanu technicznego tych obiektów, co zapewnia ich długotrwałość oraz bezpieczeństwo dla wszystkich użytkowników.

          Wiata przystankowa cena

          Wiata przystankowa cena to temat, który wzbudza zainteresowanie wielu samorządów oraz przedsiębiorstw transportowych, które planują inwestycje związane z poprawą infrastruktury komunikacyjnej. Koszt zakupu i instalacji wiaty przystankowej może się znacznie różnić, w zależności od materiałów, z jakich jest wykonana, oraz dodatkowych funkcji, które mogą być uwzględnione w projekcie. Wybierając wiaty, warto rozważyć różne opcje, takie jak konstrukcje stalowe, aluminiowe czy drewniane, które charakteryzują się różnym poziomem trwałości i estetyki. Cena wiaty przystankowej wiąże się również z jej funkcjonalnością. Wiele modeli oferuje dodatkowe elementy, takie jak zintegrowane siedzenia, systemy oświetleniowe czy monitorujące, które mogą znacząco podnieść koszt. Istotne jest także, aby uwzględnić wydatki związane z montażem oraz ewentualnymi pracami ziemnymi, które mogą być konieczne w przypadku trudnych warunków lokalizacyjnych. Analizując wiata przystankowa cena, warto również rozważyć długoterminowe koszty eksploatacji. Wysokiej jakości wiaty, które zapewniają odporność na działanie warunków atmosferycznych, mogą wiązać się z niższymi kosztami konserwacji w przyszłości. Ponadto, dobrze zaprojektowane wiaty zwiększają atrakcyjność transportu publicznego w regionie, co może przyczynić się do wzrostu liczby pasażerów. Ostatecznie, inwestycja w wiata przystankowa o odpowiedniej cenie i jakości przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo podróżnych, a także na estetykę przestrzeni publicznej.

          Wiaty przystankowe producent

          Wiaty przystankowe producent to kluczowe hasło w poszukiwaniu odpowiednich rozwiązań dla gmin oraz przedsiębiorstw transportowych, które pragną poprawić jakość infrastruktury komunikacyjnej. Wybór odpowiedniego producenta wiat przystankowych ma istotne znaczenie, ponieważ to właśnie od jakości materiałów i wykonania zależy trwałość i funkcjonalność tych obiektów. Wiele firm oferuje szeroką gamę produktów, które różnią się zarówno stylami, jak i zastosowaniami, co pozwala na ich łatwe dopasowanie do specyfiki danej lokalizacji. Producenci wiat przystankowych często korzystają z nowoczesnych technologii oraz materiałów, takich jak szkło, stal czy tworzywa sztuczne, co wpływa na estetykę i wytrzymałość tych konstrukcji. Warto zwrócić uwagę na oferty, które obejmują również dodatkowe elementy, takie jak systemy monitorowania, zintegrowane oświetlenie LED czy ekologiczne rozwiązania, które przyczyniają się do oszczędności energii. Współpraca z sprawdzonym wiaty przystankowe producent umożliwia nie tylko zakup gotowych konstrukcji, ale również zlecenie indywidualnych projektów, które odpowiadają specyficznym potrzebom gmin lub instytucji. Dobrze zaprojektowane wiaty przystankowe wpływają na poprawę komfortu podróżnych, co z kolei może zwiększyć atrakcyjność transportu publicznego w danym rejonie. Producenci często oferują także usługi serwisowe oraz wsparcie w zakresie konserwacji, co zapewnia długotrwałe użytkowanie i satysfakcję z inwestycji. Wybór odpowiedniego producenta to inwestycja w jakość i funkcjonalność przestrzeni publicznych, która przynosi korzyści zarówno dla mieszkańców, jak i dla lokalnych władz.

          Wiaty autobusowe

          Wiaty autobusowe to kluczowy element, który wpływa na komfort i bezpieczeństwo pasażerów korzystających z transportu publicznego. Ich podstawowym zadaniem jest zapewnienie ochrony przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, co sprawia, że podróżni mogą czuć się bardziej komfortowo, czekając na przyjazd autobusu. Dzięki zróżnicowanym projektom, wiaty mogą być dostosowane do lokalnych potrzeb oraz estetyki otoczenia, co sprawia, że stają się integralną częścią miejskiego krajobrazu. Współczesne wiaty autobusowe często wyposażone są w innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak elektroniczne wyświetlacze informacyjne, które umożliwiają pasażerom na bieżąco śledzenie realnych czasów odjazdów. Dodatkowo, wiele modeli oferuje zintegrowane oświetlenie, co podnosi komfort korzystania z nich w godzinach wieczornych. Estetyka wiat przystankowych może również obejmować elementy takie jak ławki czy automaty vendingowe, co czyni te przestrzenie bardziej przyjaznymi dla podróżnych. Należy również pamiętać o wpływie, jaki mają wiaty autobusowe na postrzeganie transportu publicznego w regionie. Dobrze zaprojektowane i zadbane przystanki mogą przyczynić się do zwiększenia liczby pasażerów, zachęcając do korzystania z komunikacji zbiorowej zamiast prywatnych samochodów. Właściwy wybór i optymalizacja takich rozwiązań mogą również przyczynić się do oszczędności w budżetach gminnych, poprzez zmniejszenie kosztów związanych z utrzymywaniem infrastruktury oraz zwiększenie efektywności transportu publicznego. W efekcie, inwestycja w wiaty autobusowe to krok w stronę poprawy jakości życia mieszkańców, a także zrównoważonego rozwoju lokalnych społeczności.

          Przystanki autobusowe producent

          Przystanki autobusowe producent to kluczowy element, który odgrywa ważną rolę w usprawnieniu transportu publicznego. Wybór odpowiedniego producenta przystanków autobusowych ma bezpośredni wpływ na jakość, bezpieczeństwo i funkcjonalność tych obiektów. Firmy zajmujące się produkcją przystanków oferują szeroką gamę rozwiązań, które różnią się zarówno materiałem wykonania, jak i stylem, aby dostosować się do różnych potrzeb i warunków lokalizacyjnych. W ofercie producentów można znaleźć zarówno standardowe wiaty, jak i bardziej zaawansowane modele, które mogą być wyposażone w nowoczesne technologie, takie jak systemy informacyjne, oświetlenie LED oraz ekologiczne źródła energii. Produkcja przystanków autobusowych często uwzględnia także aspekty związane z estetyką, co pozwala na ich harmonijne wkomponowanie w otoczenie. Dzięki różnorodnym projektom, przystanki mogą wzbogacać przestrzeń miejską, stając się miejscem nie tylko oczekiwania na transport, ale również społecznych spotkań. Warto zwrócić uwagę, że wielu producentów oferuje możliwość realizacji zamówień na przystanki według indywidualnych projektów, co pozwala na stworzenie unikalnych i funkcjonalnych rozwiązań. Należy również pamiętać, że wybór odpowiedniego producenta wpływa na długotrwałość inwestycji. Wysokiej jakości materiały oraz solidne wykonanie przekładają się na mniejsze koszty konserwacji i napraw w przyszłości. Przystanki autobusowe, które są starannie zaplanowane i wyprodukowane, przyczyniają się do zwiększenia atrakcyjności transportu publicznego, co może zachęcić więcej osób do korzystania z tej formy komunikacji, tym samym wpływając na redukcję ruchu samochodowego i poprawę jakości życia w miastach.

          Producent wiat przystankowych

          Producent wiat przystankowych odgrywa kluczową rolę w tworzeniu wygodnych oraz funkcjonalnych przestrzeni dla pasażerów korzystających z transportu publicznego. Wybór doświadczonego producenta gwarantuje, że oferowane produkty będą nie tylko estetyczne, ale także trwałe i odporne na zmieniające się warunki atmosferyczne. Dlatego wiele firm stawia na innowacyjne materiały, takie jak stal nierdzewna czy szkło hartowane, które łączą w sobie funkcjonalność i nowoczesny design. Producenci wiat przystankowych często oferują różnorodne rozwiązania, w tym modele standardowe oraz adaptowane do specyficznych potrzeb klientów. Wiele z tych firm angażuje się w projektowanie wiat, które nie tylko spełniają podstawowe funkcje ochrony, ale także służą jako elementy zagospodarowania przestrzeni publicznej. Wiaty mogą być wyposażone w dodatkowe funkcje, takie jak systemy informacyjne, oświetlenie energooszczędne czy miejsca do siedzenia, co podnosi komfort korzystania z transportu publicznego. Nie bez znaczenia jest również podejście producentów do zrównoważonego rozwoju. Wiele z nich stawia na wykorzystanie materiałów ekologicznych oraz energooszczędnych rozwiązań, co przyczynia się do tworzenia bardziej przyjaznych dla środowiska przestrzeni. Warto podkreślić, że zaufany producent wiat przystankowych zapewnia także kompleksową obsługę, w tym serwis i konserwację, co zwiększa długowieczność ich produktów. Współpraca z solidnym producentem to zatem nie tylko inwestycja w jakość, ale także w przyszłość transportu publicznego w danym regionie, sprzyjająca zwiększeniu liczby pasażerów oraz poprawiająca komfort podróży. Przemyślane projekty wiat przystankowych wpływają na wizerunek całego systemu komunikacji, przyczyniając się do rozwoju lokalnych społeczności.

          Wiata przystankowa producent

          Wiata przystankowa producent to istotny termin dla samorządów oraz firm zajmujących się transportem publicznym, które pragną poprawić jakość infrastruktury. Wybór odpowiedniego producenta wiat przystankowych determinuje nie tylko funkcjonalność i trwałość budowli, ale również ich estetykę, która ma wpływ na przestrzeń publiczną. Renomowani producenci oferują szeroki wachlarz modeli, które różnią się zarówno stylem, jak i wykorzystywanymi materiałami, co przyczynia się do ich harmonijnego wkomponowania w lokalny krajobraz. Współczesne wiata przystankowe projektowane przez doświadczonych producentów uwzględniają wiele aspektów, takich jak ergonomia, komfort użytkowania oraz łatwość konserwacji. Wiele z tych konstrukcji może być wyposażonych w innowacyjne technologie, takie jak oświetlenie LED, systemy informacyjne wyświetlające rozkład jazdy oraz elementy zwiększające bezpieczeństwo, na przykład kamery monitorujące. Producent wiat przystankowych często angażuje się także w procesy ekologiczne, oferując produkty z materiałów przetwarzanych lub o niskim wpływie na środowisko. To podejście jest szczególnie ważne w dobie rosnącej świadomości ekologicznej społeczności. Warto również zaznaczyć, że przez odpowiednią współpracę można zamówić indywidualne projekty, które będą odpowiadać specyficznym wymaganiom lokalnych władz. Dobrze zaprojektowane i solidnie wykonane wiaty przystankowe wpływają na komfort pasażerów oraz zwiększają atrakcyjność transportu publicznego. To inwestycja, która przynosi długoterminowe korzyści, przyciągając więcej pasażerów i wspierając zrównoważony rozwój lokalnych społeczności. W efekcie, wybór odpowiedniego producenta staje się kluczowym krokiem w kierunku nowoczesnej i efektywnej komunikacji miejskiej.

          Ile kosztuje przystanek autobusowy

          Ile kosztuje przystanek autobusowy? To pytanie, które na pewno zadają sobie wielu przedstawicieli lokalnych samorządów, planujących inwestycje w infrastrukturę transportową. Koszt zakupu i budowy przystanku autobusowego może różnić się w znaczny sposób, w zależności od wielu czynników. Przede wszystkim, cena zależy od wybranego projektu oraz materiałów, z jakich zostanie wykonany. Wybierając proste, metalowe konstrukcje, można liczyć na niższe wydatki, natomiast bardziej zaawansowane modele, zawierające elementy szklane lub dodatkowe funkcje, takie jak zintegrowane systemy informacyjne, mogą znacznie podnieść całkowity koszt. Warto również uwzględnić koszty związane z montażem oraz ewentualnymi pracami ziemnymi, które mogą być potrzebne w danej lokalizacji. Cena może się również zmieniać w zależności od regionu, ponieważ lokalne przepisy budowlane oraz koszt materiałów budowlanych mogą wpływać na ostateczną kwotę. Inwestycja w przystanek autobusowy to nie tylko jednorazowy koszt. Warto rozważyć długoterminowe wydatki związane z konserwacją i utrzymaniem, które mogą być istotnym elementem w budżecie. Odpowiednio zaprojektowane i wykonane przystanki, charakteryzujące się wysoką jakością, mogą z kolei przełożyć się na niższe koszty eksploatacyjne w przyszłości. Podsumowując, koszt przystanku autobusowego może wahać się w zależności od wielu aspektów, a jego analiza wymaga dokładnego przemyślenia wszystkich elementów dotyczących zarówno budowy, jak i późniejszego użytkowania. Dlatego przed podjęciem decyzji warto zbadać rynek, porównać oferty i dostosować wybór do potrzeb lokalnej społeczności.

          Producent przystanków autobusowych

          Producent przystanków autobusowych odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu infrastruktury komunikacyjnej, oferując różnorodne rozwiązania, które dostosowane są do potrzeb zarówno pasażerów, jak i lokalnych władz. Wybór solidnego producenta jest istotny, ponieważ to właśnie jego wyroby odpowiadają za komfort i bezpieczeństwo osób korzystających z transportu publicznego. Firmy zajmujące się produkcją przystanków nieustannie dostosowują swoje oferty do zmieniających się trendów architektonicznych oraz potrzeb użytkowników, co pozwala na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań. Producent przystanków autobusowych często korzysta z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal, szkło czy beton, aby stworzyć estetyczne i trwałe konstrukcje. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, niektóre modele przystanków mogą być wyposażone w systemy informacyjne, które na bieżąco dostarczają pasażerom aktualne informacje o rozkładach jazdy. Takie innowacje wpływają na poprawę komfortu użytkowników i przyczyniają się do wzrostu zainteresowania transportem publicznym. Warto również podkreślić, że wielu producentów oferuje możliwość realizacji indywidualnych projektów, co pozwala na stworzenie przystanków, które odpowiadają specyficznym wymaganiom lokalnych społeczności. Dodatkowo, ważne jest, aby producenci brali pod uwagę kwestie związane z ekologią, proponując rozwiązania zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, takie jak recykling materiałów czy efektywne wykorzystanie energii. W rezultacie, odpowiedni producent przystanków autobusowych przyczynia się nie tylko do komfortu podróżnych, ale także do estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej, co jest kluczowe dla zachęcania osób do korzystania z komunikacji zbiorowej. Wybór partnera w tym zakresie ma więc długofalowy wpływ na organizację transportu w danym regionie.

          Ile kosztuje wiata przystankowa

          Ile kosztuje wiata przystankowa? To pytanie zadają sobie różne instytucje, takie jak gminy, które planują inwestycje w infrastrukturę transportową. Koszt zakupu wiaty przystankowej może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników, takich jak materiał, z którego jest wykonana, oraz charakterystyka projektu. Standardowe wiaty, wykonane z metalu i drewna, zazwyczaj są bardziej przystępne cenowo, podczas gdy bardziej zaawansowane konstrukcje szklane, z dodatkowymi funkcjami, będą się wiązać z wyższymi kosztami. Równie ważne są wydatki związane z montażem, które mogą obejmować prace związane z przygotowaniem terenu. W przypadku trudnych warunków gruntowych, koszty te mogą się znacznie zwiększyć, co należy brać pod uwagę przy szacowaniu całkowitych wydatków. Dodatkowo istotnym elementem są koszty eksploatacji, takie jak konserwacja i ewentualne naprawy, które mogą pojawić się w przyszłości. Istotne jest także, aby wziąć pod uwagę lokalizację przystanku. Przystanki usytuowane w rejonach o dużym natężeniu ruchu mogą wymagać bardziej skomplikowanej budowy, przez co ich cena może być wyższa. Warto również zwrócić uwagę na trwałość i estetykę wiaty, które mają bezpośredni wpływ na postrzeganie transportu publicznego w danym regionie. Podsumowując, ustalenie kosztu wiaty przystankowej wymaga starannej analizy dostępnych opcji oraz budżetu, który gmina może przeznaczyć na ten cel. Właściwe zrozumienie, jakie funkcje ma spełniać wiata, pozwoli na dokonanie przemyślanego wyboru, który zaspokoi potrzeby lokalnej społeczności.

          Nowoczesny przystanek autobusowy

          Nowoczesny przystanek autobusowy to nie tylko miejsce oczekiwania na transport, ale także innowacyjna przestrzeń publiczna, która wprowadza nowe standardy w zakresie komfortu i użyteczności. Takie przystanki są projektowane z myślą o potrzebach współczesnych użytkowników i często wyposażone w zaawansowane technologie, które upraszczają korzystanie z komunikacji miejskiej. Elektroniczne tablice informacyjne dostarczają na bieżąco aktualnych danych o odjazdach, co pozwala pasażerom planować swoją podróż z większą precyzją. Estetyka nowoczesnego przystanku autobusowego jest równie istotna – stosowane są nowoczesne materiały, takie jak szkło i stal, które nie tylko nadają elegancki wygląd, ale również zapewniają trwałość i odporność na różne warunki atmosferyczne. Dodatkowe elementy, takie jak zintegrowane oświetlenie LED, zwiększają bezpieczeństwo oraz komfort, szczególnie w godzinach wieczornych. Ponadto, nowoczesne przystanki autobusowe często uwzględniają aspekty ekologiczne, stosując rozwiązania takie jak panele słoneczne czy systemy zbierania wody deszczowej. Wprowadzenie takich udogodnień wpływa na zmniejszenie kosztów eksploatacji oraz przyczynia się do zrównoważonego rozwoju miejskiego. Również komfort podróżnych jest na pierwszym miejscu, dlatego wielu producentów decyduje się na dodanie elementów takich jak wygodne siedzenia, miejsca do ładowania urządzeń mobilnych oraz obstawienie kiosków z podstawowymi artykułami. Nowoczesny przystanek autobusowy staje się zatem nie tylko praktycznym punktem, ale również przyjemnym miejscem, które sprzyja integracji społecznej oraz aktywnemu korzystaniu z transportu publicznego.

          Nowoczesne wiaty przystankowe

          Nowoczesne wiaty przystankowe stanowią kluczowy element współczesnej infrastruktury transportowej, łącząc funkcjonalność z estetyką i innowacją. Zaprojektowane z myślą o wygodzie pasażerów, oferują szereg udogodnień, które zwiększają komfort oczekiwania na autobus. Wiele z tych wiat wyposażonych jest w systemy informacyjne, które na bieżąco wyświetlają rozkłady jazdy oraz aktualne czasy przyjazdu, co znacznie ułatwia planowanie podróży. Estetyka nowoczesnych wiat przystankowych jest równie istotna — wykorzystanie szkła, stali i nowoczesnych tworzyw sztucznych nadaje im elegancki wygląd, który doskonale wpasowuje się w miejskie krajobrazy. Dzięki różnorodności projektów, wiaty te mogą być dostosowane do różnych stylów architektonicznych, co zwiększa ich atrakcyjność wizualną. Ponadto, ich konstrukcja często uwzględnia elementy ekologiczne, takie jak wykorzystanie energii słonecznej poprzez instalację paneli słonecznych lub systemy zbierające wodę deszczową. Znaczącą rolę odgrywa także komfort pasażerów — nowoczesne wiaty przystankowe często zawierają wygodne ławki, a niektóre modele posiadają również zadaszenia chroniące przed wiatrem oraz deszczem. Dodatkowo, zastosowane rozwiązania, takie jak inteligentne oświetlenie LED i możliwość ładowania urządzeń mobilnych, tworzą przestrzeń, w której podróżni czują się bezpiecznie i komfortowo. Nowoczesne wiaty przystankowe nie tylko służą ochronie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, ale również przyczyniają się do promocji transportu publicznego, czyniąc go bardziej dostępnym i atrakcyjnym dla mieszkańców. Dzięki temu, ich obecność w przestrzeni miejskiej wpływa na wzrost liczby pasażerów korzystających z komunikacji zbiorowej.

          Wiaty autobusowe cena

          Wiaty autobusowe cena to kluczowy aspekt, który ma znaczenie zarówno dla lokalnych samorządów, jak i firm zarządzających transportem publicznym, planujących inwestycje w infrastrukturę. Koszt wiaty autobusowej może być bardzo zróżnicowany, zależnie od wielu czynników. Przede wszystkim, materiały użyte do budowy – stal, drewno czy szkło – oraz dodatkowe elementy, takie jak oświetlenie, tablice informacyjne czy meble miejskie, wpływają na ostateczną cenę. Proste modele charakteryzują się niższymi kosztami, natomiast bardziej rozbudowane konstrukcje, które łączą nowoczesne technologie i estetykę, mogą generować znacznie wyższe wydatki. Również lokalizacja przystanku i wymagania związane z budową, takie jak prace ziemne czy dostosowanie do specyficznych warunków gruntowych, mogą wpłynąć na koszty. Warto zaplanować budżet, uwzględniając wszystkie aspekty, takie jak transport materiałów czy czas potrzebny na realizację projektu. Warto również pomyśleć o długoterminowych kosztach użytkowania, które mogą obejmować konserwację oraz ewentualne naprawy, co jest nieodłącznym elementem każdej inwestycji. Właściwie wykonana wiata autobusowa, która jest solidna i estetyczna, może wpłynąć na wizerunek transportu publicznego w regionie, a jej obecność może zachęcać mieszkańców do korzystania z komunikacji zbiorowej. Podsumowując, cena wiaty autobusowej jest wieloaspektowym zagadnieniem, które wymaga starannego przemyślenia wszystkich możliwości oraz preferencji lokalnej społeczności, aby podjąć najlepszą decyzję inwestycyjną. Właściwy wybór może przynieść długoterminowe korzyści zarówno w kwestii funkcjonalności, jak i zadowolenia pasażerów.

          Wiaty przystankowe autobusowe

          Wiaty przystankowe autobusowe to nieodłączny element infrastruktury transportu publicznego, który znacząco wpływa na komfort i bezpieczeństwo podróżnych. Stanowią one miejsce ochrony przed deszczem, wiatrem i słońcem, co zwiększa atrakcyjność korzystania z komunikacji zbiorowej. Nowoczesne wiaty przystankowe projektowane są z myślą o ergonomii oraz estetyce, co sprawia, że stają się one ważnym elementem krajobrazu miejskiego. Dostępne na rynku modele różnią się pod względem materiałów, wystroju oraz dodatkowych funkcji. Producenci oferują konstrukcje wykonane z aluminium, stali nierdzewnej czy drewna, a ich wybór często zależy od lokalnych potrzeb oraz budżetu. Wiele wiat wyposażonych jest w tablice informacyjne, które dostarczają pasażerom aktualnych informacji o kursach, co znacznie ułatwia korzystanie z transportu publicznego. Dodatkowe funkcje, takie jak ławki, oświetlenie LED czy system monitoringu, zwiększają komfort oraz bezpieczeństwo podróżnych. Wiaty przystankowe mogą również mieć charakterystyczne elementy designu, które harmonizują z architekturą otoczenia, nadając przestrzeni miejskiemu charakteru. Zainwestowanie w odpowiednie wiaty przystankowe nie tylko poprawia komfort podróżnych, ale także wpływa na postrzeganie transportu publicznego jako atrakcyjnej i wygodnej opcji poruszania się po mieście. W dłuższej perspektywie, dobrze zaprojektowane przystanki mogą przyczynić się do zwiększenia liczby pasażerów, sprzyjając zrównoważonemu rozwojowi lokalnych społeczności. Warto więc inwestować w innowacyjne i funkcjonalne wiaty, które odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników transportu publicznego.

          Przystanki autobusowe

          Przystanki autobusowe to kluczowy element miejskiej i wiejskiej infrastruktury transportowej, zapewniający użytkownikom wygodne miejsce do oczekiwania na przyjazd środków komunikacji. Ich funkcjonalność wykracza poza samą ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi; odgrywają one istotną rolę w organizacji ruchu i porządku publicznego. Przystanki te są projektowane w sposób, który uwzględnia lokalne wymagania oraz potrzeby społeczności, co sprawia, że mogą mieć różnorodne formy. Nowoczesne przystanki autobusowe często traktowane są jako elementy zarządzania ruchem, wyposażone w elektroniczne wyświetlacze informacyjne, które na bieżąco aktualizują dane dotyczące rozkładów jazdy. Takie innowacje przyczyniają się do zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa podróżnych. Dodatkowo, estetyka tych obiektów również ma znaczenie i wiele samorządów stara się, aby przystanki były harmonijnie wkomponowane w krajobraz architektoniczny otoczenia. Wiele przystanków autobusowych zawiera elementy, które podnoszą komfort oczekiwania, takie jak wygodne siedziska, zadaszenie oraz dostęp do ładowarek USB. Ponadto, ich lokalizacja jest starannie planowana, aby zapewnić maksymalną dostępność dla pasażerów, w tym osób z ograniczoną mobilnością. W różnych regionach świata można spotkać przystanki autobusowe o unikalnych projektach, które odzwierciedlają lokalną kulturę lub historię, nadając im charakterystyczny wygląd. Przystanki te nie tylko spełniają podstawowe funkcje transportowe, ale również stają się ważnymi punktami w przestrzeni publicznej, sprzyjającym społecznym interakcjom. Właściwie zaprojektowane przystanki autobusowe mogą zatem znacząco podnieść jakość życia mieszkańców, promując jednocześnie zrównoważony transport publiczny.

          Wiaty przystanki autobusowe

          Wiaty przystankowe autobusowe stanowią nie tylko element infrastruktury transportowej, ale również przykład nowoczesnego podejścia do urbanistyki i planowania przestrzennego. Zapewniają one komfort i ochronę pasażerom czekającym na przyjazd autobusu, co ma kluczowe znaczenie, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych. Nowoczesne wiaty przystankowe są projektowane tak, aby harmonijnie wkomponowywać się w otaczającą przestrzeń, zarówno pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. Producenci wiat przystankowych coraz częściej oferują modele wyposażone w dodatki, takie jak systemy informacyjne wyświetlające rozkłady jazdy, ławki czy zadaszenia, które zwiększają komfort użytkowników. Estetyka wiat również nie jest pomijana; często spotyka się ciekawe rozwiązania, które wykorzystują lokalne motywy lub nowoczesne designy, przyciągając uwagę i stając się częścią identyfikacji wizualnej miasta. Ważnym aspektem jest także trwałość materiałów wykorzystywanych do budowy. Wiatrówki wykonane z wysokiej jakości stali lub drewna są odporne na różne czynniki atmosferyczne, co sprawia, że mogą służyć mieszkańcom przez wiele lat. Dodatkowo, zdobione zielenią, wiaty przystankowe mogą stawać się miejscami spotkań społecznych, oferując przestrzeń nie tylko do oczekiwania, ale również do interakcji między pasażerami. Dbając o innowacje, wiele wiat przystankowych integruje zrównoważone rozwiązania, takie jak panele słoneczne do zasilania oświetlenia lub systemów monitorujących, co podnosi ich użyteczność. Przemyślane projekty wiat przystankowych przyczyniają się do promowania transportu publicznego jako alternatywy dla samochodów, co jest istotne w kontekście zrównoważonego rozwoju miast.

          Wiaty autobusowe producent

          Producent wiat autobusowych odgrywa kluczową rolę w tworzeniu infrastruktury transportowej, której celem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa pasażerów korzystających z komunikacji publicznej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi dostępnych modeli, każdy producent może zaoferować rozwiązania dostosowane zarówno do potrzeb małych miejscowości, jak i dużych aglomeracji miejskich. Woferta obejmuje różnorodne konstrukcje, które różnią się pod względem materiałów, wielkości oraz funkcji. Współczesne wiaty autobusowe produkowane przez renomowane firmy często wykorzystują nowoczesne technologie, co przyczynia się do ich wytrzymałości i estetyki. Producenci skupiają się na stosowaniu materiałów odpornych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak deszcz czy śnieg, co zapewnia długotrwałość produktów. Nowinki technologiczne, takie jak panele solarne, inteligentne oświetlenie czy systemy monitorowania ruchu, podnoszą funkcjonalność tych obiektów, co z kolei zwiększa komfort korzystania z transportu publicznego. Dbałość o detale sprawia, że wiaty autobusowe stają się integralną częścią przestrzeni miejskiej, a ich atrakcyjny design przyciąga wzrok i zachęca do korzystania z komunikacji zbiorowej. Wiele firm zajmujących się produkcją wiat umożliwia również wykonanie indywidualnych projektów, co pozwala dostosować produkt do specyficznych wymagań lokalnych. Współpraca z odpowiednim producentem to nie tylko gwarancja wysokiej jakości, ale także wsparcie w zakresie planowania i montażu, co zwiększa komfort i satysfakcję klientów. Dzięki temu producent wiat autobusowych staje się partnerem w tworzeniu przestrzeni miejskiej, która sprzyja zrównoważonemu rozwojowi i pozytywnym zmianom w transportowej rzeczywistości społeczności.

          Wiata autobusowa na zamówienie

          Wiata autobusowa na zamówienie to idealne rozwiązanie dla gmin i instytucji, które chcą dostosować przestrzeń przystankową do unikalnych potrzeb swojej społeczności. Proces realizacji takiego zamówienia pozwala na pełne dostosowanie wymagań, zapewniając, że wiata nie tylko spełnia funkcjonalne potrzeby, ale także harmonizuje z lokalnym otoczeniem. W zależności od specyfiki miejsca, można wybrać różne materiały, jak stal, drewno czy szkło, co przyczynia się do uzyskania pożądanego designu i trwałości. Indywidualne projekty wiat autobusowych często uwzględniają dodatkowe elementy, takie jak zintegrowane oświetlenie LED, miejsca do siedzenia, tablice informacyjne z aktualnymi rozkładami jazdy oraz funkcjonalności przyjazne dla osób z ograniczoną mobilnością. Dzięki takiemu podejściu, wiata nie tylko chroni przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, ale także staje się wygodnym miejscem oczekiwania na transport publiczny. Warto zaznaczyć, że zamówienie wiaty autobusowej w oparciu o indywidualny projekt pozwala na uwzględnienie lokalnych uwarunkowań, takich jak warunki gruntowe czy intensywność ruchu. Współpraca z doświadczonym producentem gwarantuje profesjonalizm na każdym etapie — od projektu, przez produkcję, aż po montaż. Takie podejście przyczynia się do usprawnienia procesu inwestycyjnego i zapewnia, że finalna konstrukcja będzie odpowiadała na realne potrzeby mieszkańców. Wiata autobusowa na zamówienie stanowi doskonały krok w kierunku poprawy jakości transportu publicznego i wpływa na wzrost komfortu podróżnych. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu, może wzbogacać lokalną infrastrukturę, tworząc przyjemne i funkcjonalne przestrzenie w miejskim krajobrazie.